5. 12. 2014.

AVOKADO HUMUS-



Za mene je do juce najlepsi humus bio ovaj sto spremam sa paprikom crvenom pecenom i zacinjenom. Ni jedno meso ga nije moglo nadmasiti po ukusu. Ali, juce vidim, imam skuvane leblebije, a imam i lep zreo avokado i krenem u avanturu. Ovo je "bolan da ozdravi", za nijansu je pobedio onaj moj voljeni sa paprikom.

Necu vam odredjivati koliko cega da upotrebite. Ja sam imala solju skuvane leblebije i jedan lep zreo avokado, i napisacu koliko cega sam ja upotrebila, a vi ako budete neka dimali zelju da oprobate ovaj recept, slobodno pustite masti na volju i ubacite sta imate i sta volite.

- 200ml skuvane leblebije
- 1 veci zreo avokado
- 1/2 kasike tahinija
- so
- malo limuna soka
- malo ulja maslinovog
- malo bibera
- crni i beli luk u prahu

Sve izmiksate u blender. Fino je gusti i ukus je za medalju. 

p.s.sutra kada bude dorucak uslikacu neki mali sendvic sa namazom



Нема коментара:

Постави коментар