13. 11. 2014.

NAMAZ OD SIRA I GOLICE



Kupila sam juce mlin koji melje semenke i automatski pravi od njih namaze. Tako je to pisalo na reklami, a i na youtube su tako prikazali. Medjutim realnost je sasvim nesto drugo i sad sam jao tuzna sto sam poverovala u njihove lazi. Pokusala sam da sameljem golicu (seme od bundeve) ali sam dobila prah, pa tek onda uz dodatak ulja dobila sam neki polunamaz. Smislila sam kombinaciju koja bi mi odgovarala da mogu da je utrosim za dorucak.
- soljica sitno samlevenog semena bundeve - solja sitnog mladog sira - soljica soka od cedjene sargarepe - sitno iseckane crne maslinke (nekoliko) - 2 kasike ulja - so
Sve sastojke dobro smesati u kompaktnu masu i dobije se divan namaz. Iznenadila sam se koliko je ukus prijatan. Naravno, tu moze da se dodaje jos dosta toga, sve zavisi sta bi vi voleli da dobijete u toj kombinaciji. Najvise mi se dopao ukus cedjene sargarepe. Dao i boju i ukus a po malo i slast, ali tek samo za aromu.



Нема коментара:

Постави коментар