10. 11. 2014.

KURKUMA SAPICE



Kurkuma je omiljeni azijski začin jarko žute boje koji ima povoljno delovanje na funkciju i rad mozga i srca, a pojedine naučne studije dokazuju njenu snažnu antikarcinogenu aktivnost.

Kurkumin poseduje snažno antioksidativno, protuvupalno, antivirusno, antibakterijsko, antimikotičko i antikarcinogeno delovanje. Stoga se razmatra kao delotvorna terapija i prevencija malignih bolestidijabetesaalergija, artritisa ,Alzheimerove bolesti i drugih hroničnih bolesti.



Za danas sam bila smislila neko drugo zadovoljstvo za grickanje, ali izgleda da od te kombinacije tako nije moglo, pucalo mi je testo, i ja preokrenem uz dodatak bademovog mleka na sapice. Dobro je, ukusno je, mirisala je cela kuca na kurkumu i puter. Posto nije bilo planski, dobila sam samo 11 sapica.

- 30ml belanca
- 30ml kiselog mleka
- 20gr putera (sobna temperatura)
- 30ml ulja
- so 
- 20ml bademovog mleka
- 1/4 kasikice p.z.p.
- 1/2 kasikice kurkume
- jecmeno brasno

Sve sastojke osim brasna sam izmesala i dodavala jednu po jeknu kasiku dok nisam dobila kompaktno testo koje se ne lepi za ruke.Sto se tice soli, kada vidite koliko ima testa vi posolite po svom ukusu. Ja sam solila sa himalajskom soli pa sam mozda 1/4 ravne kasikice stavila. Ja inace jako lamo solim jer meni z amoje zdravstveno stanje uzasno smeta so.
Punila sam sapice i stavila u zagrejanu rernu na 180C. Pekla sam 10 minuta. Ali mi se cini da sam trebala izvaditi posle 8 minuta ili da sam smanjima rernu na 160C. Zamislila sam da ce biti zuce posle pecenja, ali se ustvari vec pocelo hvatati braon odozdo, a to bude odozgo kad se servira.


Нема коментара:

Постави коментар