16.10.2014.

FILOVANA PAPRIKA



Neko će se zapitati kakva je to punjena paprika bez riže ili nekog drugog ugljenog hidrata. Pa lepa, fina, sočna i ukusna. Svaki put kad je pravim, bude sve bolja i bolja. Danas je specijalno ukusna jer sam pronašla našu papriku, koja je ovde prava retkost ili treba znati gdje otići i pronaći. Kada se spremam da kuvam punjene paprike koristim samo onoliko paprika koliko je potrebno da stane u jedan red uredno poredjane.


- 11 paprika prosečne veličine
- 800 gr mlevenog mesa bez masnoće
- 100 gr ljutog kulena*
- 2 kašike ulja od kostica grozdja*
- 2 velike glavice ljubičastog luka
- 2 kašike sušenog vlasca u prahu
- 2 lovorova lista
- 2 litre domaćeg soka od paradajza- so himalajska, biber, beli i crni luk
- 1 kašika sušenog paradajza za aromu


Luk iseckati na sitno i staviti da se dinsta na ulju, posoljen. Za to vrieme sam samlela meso i stavila sve potrebne začine. Kada je luk postao staklasti, izrucila sam ga sa mesom i sve dobro zamijesila. Paprike očistila od semenki, punila ih smjesom od mesa i redjala po dnu šerpe (moja šerpa je prilično velika). Mesa sve što je ostalo sam posula odozgo po paprikama. Sokom od paradajza sam prelila preko paprika i stavila da provri. Čim je počelo da vri, ubacila sam lovorovo lišće i smanjila na najmanje tek toliko da vri polako. Držala sam samo malo otklopljeno da bi višak tecnosti ispario i da se tako dobije gusci preliv.
Tako se krchkalo dobrih dva sata.


Kulen koji sam samlela zajedno sa mesom je dao divnu ljutkastu aromu. U hrono ishrani se u jednom obroku ne mešaju mesa od dve vrste životinja. Isto tako i paradajz bi trebao da bude domaće proizvodnje, jer onaj kupovni ima aditiva. Ali može da se kupi i pasterizovani, jer u njega nema aditiva.

**Za dukan dijetu samo izostavite ulje*, a kulen* ako imate domaci i znate da nije masan slobodno ga upotrebite...

Нема коментара:

Постави коментар