18. 9. 2014.

ROLAT SA CVEKLOM



Nikad me nije posebno privlacija cvekla. Jednostavno nisam nikad mogla da podnesem taj njen miris zemlje. Ako sam je jela, to je bila samo barena za salatu. Prvi put sam je probala svezu narendanu za salatu u HI i prijatno se iznenadila ukusom. Kao dokaz da mi se dopala je taj sto sam pocela da je ubacujem i u druge kombinacije. Jedna od tih je i ovaj interesantan rolat.


Sare na rolatu :

- 40gr maslaca
- 40gr brasna
- zelene jestive boje (bilo koje)
- 1 belance
Sve lepo izmutiti, usuti u fisek za ukrasavanje torti i sarati na 

papiru za pecenje. Kada je gotovo staviti u zamrzivac da se stegne,

dok se ne ulupa smesa za koru.

Kora:
- 2 jajeta
- 2 kasike brasna
- malo soli
- 1/2 p.p.

Ulupan rolat pazljivo izruciti preko sara i staviti u zagrejanu 

rernu da se pece 180C/10'

Fil:
- 200gr rikote sira
- 100gr pileca prsa
- 1 manja cvekla

Pileca prsa i ociscenu cveklu izrendati na krupnije 

rende, pomesati sa sirom, namazati na testo i uviti u rolat.



Нема коментара:

Постави коментар