2. 9. 2014.

PUNJENE CUFTE


Razmisljala sam o onim divnim socnim cuftama punjenim topljenim sirom i sunkom. Negde u vazduhu sam osetila njihov miris dok se peku na rostilju, ili sam ja to umislila zato sto su mi se bas one jele. 

Smislila sam da ce se sasvim lepo uklopiti ako ih napunim sa nekim povrcem. Nisam zelela da jedem dimljenu sunku za rucak, pa sam se odlucila za barenu sunku iz koje zaista iscedim sav visak soli jer nekoliko puta bacam vodu u kojoj se bari. 



Zutu svezu papriku sam iseckala na jako sitne kockice, isto tako i dimljeno belo meso. A moze i da se samelje na krupniju resetku na masinu ako niste vesti sitnom seckanju sa nozem. Pomesala sam ih sa malo bibera, crnog i belog luka u prahu. Mleveno meso je kupljeno samleveno na najsitniju resetku. Sa mesom treba pazljivo postupati jer nema mesanja, vec samo pratite spagete od mesa i oblikovati dve tanke pljeskavice, a izmedju poredjati fil od paprike i sunke i preklopiti jednu preko druge da fil ostane upakovan u sredinu. Zatvoriti krajeve kako fil ne bi iscurio.  Staviti na gril da se pece i to je to. Vrlo je bitno da meso bude skroz bez masnoce, jer onda se sacuvaju sve "spagete" od mesa. Mozete posoliti meso ako volite. Ja uglavnom jedem skoro neslano, pa ponekad zaboravim i da napisem u receptu so. 


Uz cufte sam imala prilog, ajvar i pire od barenih prokulica


Нема коментара:

Постави коментар