4. 9. 2014.

KAMUT HLEB


Moj novi hleb. Mozete kamut da zamenite brasnom koje vama se svidja, mozete i da kombinujete nekoliko vrsta brasna. Sve mozete, samo vodite racuna koliko vode treba dodati jer sva brasna imaju drugaciju moc upijanja. 


Potrebno je da rerna bude zagrijana na 250 C. Najbolje je da počnete da spremate testo kada se rerna zagreje. 

Potrebno:
- 4 pune supene kašike kamut brašna (~200 gr)
- soli pola ravne kašikice
- kašikicu praška za pecivo
- 2 kašike maslinovog ulja
- ravnu kašikicu anis u prahu (anis apsolutno ne mora ko ga ne voli)
- voda

Priprema:
Pomešala sam suve sastojke, a zatim dodala ulje i polako dodavala vode da dobijem čvrsto testo. Mokrim dlanovima sam oblikovala veknu na silikonskoj podlozi (može i na papiru za pečenje). Zasjekla sam ga odozgo i stavila da se peče. Ovaj hljeb mi se pekao 25 minuta. Težina je 480 gr.


Znam da će te se pitati zašto sam stavila anis u hljeb. Ovo je meni po mojoj ličnoj ideji, ali vi ga nemojte stavljati ako ne volite anis. Ja uživam da isprobavam ukuse. Moja djeca se često ne slažu sa mojim kombinacijama, ali ih volim i rado se upuštam u avanturu.

Нема коментара:

Постави коментар