11. 9. 2014.

PARATHA SA LUKOM




testo:
- 200 gr speltinog brasna
- so himalajska (vrlo malo)
- 150mi mlake vode
________________
fil:
- 1 plavi luk
- maslinovo ulje
- so himalajska
- malo ljute tucane paprike

Danas sam bila raspolozena da sama spremim "onion paratha". Uskratila sam sebi silne zacine koji su neophodni za ovo jelo, ali zelela sam da vam na najjednostavniji nacin pokazem kako se lako i brzo izradjuje.

Zamesila sam fino elasticno testo i ostavila ga da se "odmori", dok ja spremim fil.

Ocistila sam glavicu luka, iseckala na najsitnije kockice i stavila u tiganj da se dinsta u malo maslinovog ulja. Vrlo malo sam posolila, samo toliko da bi luk omeksao i dobio staklast izgled. Pri kraju dinstanja sam ubacila malo tucane paprike da dobije blagu aromu ljutog.

Testo sam podelila na 4 dela i premesila u 4 obge. Svaku obgu sam oklagijom razvukla na velicinu manjeg tanjira i namazala sa dinstanim lukom. Po krajevima pokupila testo i zatvorila ga kao u malu vrecicu. Okrenula to nabrano na radnu povrsinu posutu brasnom, a odozgo isto posula brasno i polako oklagijom rolala na sve strane da ponovo dobijem okruglu palacinku velicine manjeg tanjira.

Peku se u suvom tiganju na laganoj vatri. Na mom sporetu je to bilo na br.4, a imam brojeve na ringli do 0-10. Svaku stranu sam pekla otprilike 1-2 minuta.

Ovo bi bio najjednostavniji nacin pripreme. Vrlo su prijatnog ukusa i mirisa i fino se krskaju.


Нема коментара:

Постави коментар