14. 9. 2014.

MUSAKA SA PATLIDZANOM



- 1 veci patlidzan
- 700gr mleveno belo meso pilece
- 1 veca glavica ljubicastog luka
- 3 mlada luka 
- 3 cena belog luka
- 200ml belanca
- so, biber, zacini po zelji
Ja sam ove sastojke odabrala jer sam trebala da obavim veceru sa gostima, a zelela sam da svi isto jedemo. Ako bi ovo neko spremao za rucak, onda moze da se ubaci i paradajz na kockice i da ima prilog zelenu salatu
Luk ljubicasti ocistiti i iseci na sitne kockice i staviti na malo vode da se dinsta posoljeno. Kada je luk skroz izdinstan ubaciti meso i sve zacine po zelji. Kod mene je zacinjeno sa so, biber, vlasac, crni i beli luk u prahu, kasika przenog crnog luka, kurkuma.
Patlidzanu oljustiti ljusku i rendati ga na krupno. U rendani patlidzan sam isto dodala zacine i dobro promesala. Teflon tepsiju sam malo naspricala sa uljem i po dnu poredjala pola kolicine patlidzana. Malo pritisla dlanovima i preko toga rasporedila dinstano meso, i preko zavrsila sa ostatkom patlidzana i sve lepo pritisla blago sa dlanovima. Preko patlidzana sam polila sa belancima u koja sam blago umutila beli luk na sitno rendan. Mlad luk sam iseckala na tanke kolutice i posula gore preko musake.
Pekla sam na 250C/30' Vi obavezno proverite kada je peceno jer nisu sve rerne iste.
Tecnost od patlidzana i belanca su bili sasvim dovoljni da musaka ostane socna
Od ove kolicine bilo je za 6 porcija





Нема коментара:

Постави коментар