5. 9. 2014.

IDEALNA LEPINJA



- 3 belanca
- 300ml kiselog mleka sa probiotikom ili kefir
- 60ml maslinovog ulja
- 2 kasike tapioki ( ili pshilium)
- 2 pune kašike meko speltino brašno
- so himalajska ravna mala kasikica za kafu
- 2 ravne kasikice praska za pecivo
- speltino integralno brasno da dobijemo izuzetno meko testo


Ubacila sam sve sastojke osim integralnog brasna i ukljucila mikser da mesi par minuta. Smanjila sam na najsporiju brzinu i polako ubacivala po jednu kasiku integralnog brasna. Kada sam dobila testo koje nije jako gusto, zaustavila sam mikser i izrucila testo na brasnom posutu radnu povrsinu. Posula sam kasiku brasna po testu i lagano zamesila testo da dobijem masu koja je meka a da se ne lepi za prste.


Podelila sam je na 5 obgi. Prstima sam svaku obgu sirila da dobijem lepinju precnika 12cm. Poredjala sam ih u tepsiji  i pekla u zagrejanoj rerni na 220C/30'. Ipak vi obratite paznju jer svaka rerna je individualna, a i struja ume da prevari. Nekad mi bude ispečeno za 20 minuta na istoj temperaturi. 

Svaki put su sve bolje, ali ove su sada zaista prelepe, meke i vazdusaste. Ovog puta su ovako uspele jer su sa probiotikom. Samo ta jedna što sam je prerezala je  baš baš narastila, a ostale nisu toliko.




Нема коментара:

Постави коментар