5. 9. 2014.

DORUCAK NA KASIKU



- 300ml vode
- kamut griz
- so himlajska
- 200ml kiselog mleka
- kasicica putera
- 3 kasike samleven lan
- 1/2 kasike suncokretovog semena
- 1/2 kasike golice




Skuvati griz na uobicajen nacin ali u posoljenoj vodi. Ja sam skuvala malo gusce jer sam zelela da ubacim u griz i kiselo mleko. Sve ostale sastojke sam ubacila u skuvan griz i dobro izmesala i to je to. Semenke od suncokreta i golice sam grubo samlela. Ovo je meni prvi dorucak takvog tipa. Stavila sam 3 kasike samlevenog lana jer sam resila da primenim terapiju za moj problematicni stomak. Lan bi trebala da koristim bar 3 nedelje svakodnevno u kolicini od 3 kasike, pa cu zato sada da predjem na zirarice za dorucak :)


I ovo malo drugacije. Ovde sam upotrebila griz od spelte i ubacila seckani domaci kulen.





Нема коментара:

Постави коментар