11. 9. 2014.

LEPINJICE BEZ BRAŠNA




Sastojci:
-velika šolja zobenih mekinja
-kocka putera
-dva belanca
-pola šolje mlevenog zlatnog lana
-na vrh noža soda bikarbona
-šoljica susama
-vrlo malo soli (samo radi ukusa)
-vode sam dodavala koliko da dobijem masu gušću od palačinki





U ovu moju spravicu za pečenje na plotni stanu pune dve velike kašike supene (kazem velike jer ima raznih veličina). Moja ringla ima 11 podeoka, ja sam pekla na br.4 Dobila sam 6 divnih lepinjica. Možete iskoristiti za veliki izbor doručka. Meni se jako dopada da namažem sa ajvarom i jedem sa kiselim mlekom. Lepo je i da namažete sa kiselim mlekom pomešanim sa vašim semenkama. Uz maštu već će se znati kako iskoristiti ovu divnu lepinju za doručak.

Pošto nema drugog brašna, moram da napomenem da se malo duže peku, ustvari više se suše nego što se peku.



Нема коментара:

Постави коментар