14. 6. 2018.

MINJON KOCKE VANILA



Ovaj recept sam bila zapamtila od "Natašine slastice". Nisam baš sigurna koji je kolač u pitanju ali meni je ovo ispalo idealno. Malo sam morala da preuredim gramažu i zamenim neke namirnica ali osnova je njen recept. 

- 300 g bele čokolade kvalitetnije
- 1200 ml mleka
- 200gr šećera
- 160gr gustina
- 225 g butera 
- 400ml slatke pavlake
- 6 vanilin šećera
- 2 pakovanja korica za "rozen"

Stavljala sam po 7 korica i dobila sam 3 pleha


Sve je vrlo jednostavno i lako za spremiti. Skuvati gustin sa šećerom i vanilin šećerom u mleko isto kao što kuvate i puding jer je to ustvari isto. Kada se skuvao, dodati čokoladu i buter sobne temperature i mešati dok se sve fino ne sjedini. Kada se skroz ohladi izmiksati i zatim pažljivo pomešati sa ulupanom slatkom pavlakom.

Izmerim koliko sam dobila fila, i podelim na jednake delove koliko želim da imam redova. Tako je lepše jer bude sve iste debljine. Naravno ne morate merit, može se i odokativno proceniti.


Prelivanje čokoladom možete primeniti kako je vama najlakše. Na fotografiji vidite kako ja to radim.



Нема коментара:

Постави коментар