7. 6. 2018.

MINJON KOCKE MALINE



- 1 pakovanje kore za "Mađaricu"
- 1 litar mleka
- 500ml džem od malina
- 160gr gustina
- 150gr šećera (možda i ne mora ako je džem jako sladak)
- 200gr putera

Sa 800ml mleka prokuvati džem i šećer, zatim dodati 200ml mleka promešano sa gustinom i kada provri smanjiti temperaturu na minimum i mešati još 1-2 minuta. Kada se prohladi dobro umešati puter sobne temperature. Fil bi trebao da bude skroz ohlađen. Uglavnom ga skuvam popodne i kada se ohladi, ostavim ga u frižideru da prenoći. Sutradan ga dobro izmutim sa mikserom i tek tada filujem korice. Obavezno izmutim mikserom jer tako fil bude kremast. Prethodno izmerim smesu i podelim na tri jednaka dela, kako bi svaki red fila bio iste debljine. Naravno to ne mora  ali ja tako volim.



Kore nafilovati i samo odozgo staviti nešto lakše da bi se kore slepile. Nikako nešto teže jer onda takođe kore jako omekšaju. Ja uvek stavim odozgo jedno pakovanje kora, to je 400gr i dovoljno je. Ostavim da prenoći u frižideru, a sutradan stavim u zamrzivaču da se dodatno još više ohlade jer tada se seku kocke savršeno. Znači, nikako da se zamrznu, nego samo da se još više ohlade nego što su u frižideru. 


Što se tiče prelivanja, svi imamo neke svoje sisteme, ja sam postavila fotografiju kako ja to radim i to mi se pokazalo za sada najbrže. 




Evo ovako izgleda čokolada koju ja koristim. Uvek u fil dodajem boju koja odgovara boji voća, tako dobijem intenzivniju boju fila.




Нема коментара:

Постави коментар