1. 3. 2018.

PUŽIĆI SA SIROM


Ovi pužići bi bili za hrono doručak, da sam umesto kvasca stavila pecivo prašak. Ne znam zašto to nisam uradila, verovatno zato št nisam razmišljala da bi bilo idealno za hrono. Tako u moru ideja za spremanje obroka svojoj deci, nekad previdim da bi moglo biti hrono. Uglavnom setim se tek kada sve bude pri kraju. Pravila sam ih  i sa praškom za pecivom ali se nisamsetila da ih fotografišem tada. Sada imam divne fotografije ali nije potpuni hrono jer je unutra kvasac.


Pleh je dimenzija 44x32cm i kao što vidite sve se fino popunilo dok se ispeklo.

- 300ml mlake vode
- 12gr suvog kvasca 
- 450gr meko speltino brašno
- 1/2 kašičice soli
- 150ml ulja
- 2 belanceta
- 150gr feta sira
- 2 žumanca
- susam za posipanje
- *maslac po potrebi



-* maslaca upotrebite koliko mislite da bi vama prijalo. Možda ja malo i preterujem kada je maslac u pitanju. Prvo volim da dobro namažem pleh sa maslacem. Zatim volim da svaki red testa namažem bogato maslacem, a nekad  stavljam i odozgo kockice ili ga natrem. Ove danas su bile bez maslaca odozgo jer sam dobro namazala pleh.

Ako koristite kocku svežeg kvasca onda samo malo smlačite vodu i ubacite kvasac, brašno, ulje, belance, so i zamesite fino testo. Ako kao ja koristite suvi kvasac, morate sačekati da se rastopi u vodi, pa onda sve ostale sastojke smešati.

Mesim testo u stonom mikseru pa to bude meni za minut zamešeno. Primetila sam jednu novinu. Dok sam imala ulje iz ex YU tada mi se nije testo lepilo za radnu površinu. Sada ga više nemam i koristim kanadsko ulje i moram da vrlo malo posipam radnu površinu brašnom jer hoće testo da mi se lepi. Prelazim definitivno da mesim sa uljima iz ex YU, ima ih uvek ovde u prodavnicama.


Znači, sa ovim Draganinim testom nema nikakvog čekanja, već se odmah testo stavlja na radnu površinu i nastavlja se sa radom.

Podelila sam testo na 6 loptica i svaku razvila veličine plitkog tanjira i namazala između redova maslacem sobne temperature. Zadnu nisam namazala. Oklagijom sam razvila u pravougaonik (može i kvadrat), koliko god se dalo razvijati. Premazala maslacem i posula feta sirom rendanim na krupno rende. Uvila u rolat i isekla na kriške. 

Na fotografijama vidite kako sam to uradila da ne bih pisala. Odozgo sam ih namazala sa žumancima i posula sa crnim susamom.

Peklo se na 200C tačno 1/2h.

Moj sin ih je nosio na posao. Ispekla sam ih u 5:30h, a oni su ih jeli na poslu u 13:30h i kaže da su bile jako meke i ukusne i tako hladne posle 9 sati stajanja u zatvorenoj kutiji. 

Za ovakvu vrstu peciva je feta sir nezamenljiv. Ne topi se, a ostaje kompletan ukus.


Нема коментара:

Постави коментар