31. 3. 2018.

PUŽIĆI SA ČVARCIMA


Ovo je bilo brzom brzinom spremiti nešto s čvarcima, a bilo je samo sat vremena i ni minutu duže.

- 300ml mleka
- 100ml ulja
- 1 belance
- 400gr brašna (ovog puta pšenica)
- kesica suvog kvasca ili kocka svežeg
- 1 puna kašika mlevenih čvaraka
- malo soli
- crni susam za posipanje

Čvarci ovde nisu ni malo masni, sve je to skoro meso i tek pomalo slanina. Zato  iskombinujem čvarke i mast pa kada to sve fino pomešam dobijem baš to što mi treba. Držim u staklenoj posudi u jako hladnom frižideru i baš dugo traje. Nisam imala nikad duže od 2 meseca ali verujem da može i duže jer tako sebpre čuvalo pečeno meso u dubokoj masti.


U mlako mleko rastopiti kvasac, zatim ga pomešati sa brašnom, uljem, belancem i malo soli. Sve dobro izmesiti da se dobije glatko testo. Pošto ja  mesim u stonom mikseru, to bude gotovo za minut.

Testo podeliti na 6 loptica i svaku razviti na veličinu malog plitkog tanjira i svaki red namazati sa mlevenim čvarcima. Poslednju nisam mazala. Sve zajedno ih oklagijom razviti koliko god može. Potruditi se da bude pravougaonog ili kvadratnog oblika zbog uvijanja štrudle. Namazati sa čvarcima i uviti u štrudlu. Seći na kriške i ređati u pleh. Nisam pleh mazala jer je već sve dovoljno masno. Odozgo svaku namazati sa žumancem i posuti sa čime vi volite. Ja sam posula sa crnim susamom ali može i sa belim i kimom, a ne mora ni jedno od toga, dovoljno je i samo žumance.

Rerna se zagrejala na 240C, a kada sam ubacila  da se peče smanjila sam na 190C. Brzo je bilo pečeno, za 20 minuta.

Samo da naglasim, sa ovim testom se ništa ne čeka, čim se zamesi odmah se radi sa njim i odmah ide u vrelu rernu. Za divne pužiće trebalo mi je ukupno 40 minuta od momenta  grejanja mleka do vađenja gotovih iz rerne.


Нема коментара:

Постави коментар