3. 1. 2018.

DUGINE BOJE KOCKE


Iskoristila sam recept za kore koji sam već imala kada sam pravila rođendansku tortu. Samo sam uklopila da budu kore mnogo tanje, drugi fil ubacila i eto finog kolača koji je još uvek u trendu.

Sastojci za koru:


- 10 belanca
- 4 žumanca
- 12 kašika salmolina brašna (najfiniji-najsitniji griz)
- 4 kašike šećera
- 6 kašika mrvica duginih boja
- 1 pecivo prašak
- 1 vanilin šećer

Sastojci za fil:

- 500ml punomasnog mleka
- 80gr gustina 
- 100gr kristal šećera
- aroma (stavila sam banana)
- 200gr butera
- 200gr prah šećera

Uključiti rernu na 220C da se zagreje. Piškotu sam napravila na klasičan i dobro poznat način. Prvo sam umutila belanca u čvrst sneg, pa sam dodala zajedno umućen šećer, vanilin šećer i žumanca. Zatim sam špatulom umešala griz i pecivo prašak, pa na kraju mrvice dodala ali ih nisam dugo mešala jer momentalno puštaju boju. Samo sam ih par puta promešala i izručila u pleh  prečnika 39x54cm ali sam prethodno na dno stavila papir za pečenje. Pekla sam na 180C/20 minuta. Ostavila sam u pleh, kada se prohladilo prevrnula sam koru i ogulila papir.

U 400ml mleka dodati 100gr kristal šećera i staviti na srednjoj temperaturi do ključanja. Preostalih 100ml mleka pomešati sa gustinom i aromom banane. Kada je mleko skoro proključalo, dodati gustin pomešan sa mlekom i sve vreme mešati da se ne stvore grudvice. Ostaviti da se skroz ohladi. Ili vodite računa  uz često mešanje krema da se ne uhvati korica ili stavite na krem providnu foliju i tako zaštitili da se ne uhvati korica.

Buter i šećer u prahu mikserom umutiti, kad se krem ohladi pomešati zajedno i dobro izraditi mikserom. 

Moj pleh je baš velik, pa sam koru podelila na pola. Fil podelila na dva dela i kao što vidite na fotografiji nafilovala sam između kora i odozgo. Kolač je neobičnog ukusa jer je griz dao poseban ukus.























Нема коментара:

Постави коментар