17. 1. 2018.

HLEB SA SPELTOM KAMUTOM I HELJDOM


- 300ml vode
- 50gr spelte
- 50gr kamut
- 200gr svetla heljda
- 20gr maslinovo ulje
- 10gr natur začin
- 3gr crnog pečenog luka u prahu
- 1/4 kašičice sode bikarbone


Prvo sam usula vodu, pa sam dodala ulje, so, luk u prahu, natur začin. Sve namirnice su mi u gramima jer sam žurila i stavila činiju na vagu i tako merila koliko čega dodajem.

Prvo sam ubacila heljdu jer sam htela da je bude najviše, svetla heljda je mekša od tamne pa je sa njom lepo raditi hleb. Prepoznaje se samo po specifičnom mirisu. Sve vreme sam koristila mikser kako bih znala koliko tačno treba dodavati zbog gustine. Zatim sam dodala još speltu i kamut i na kraju sodu bikarbonu. Dobro mikserom izmutila na najjaču brzinu i izručila u modlu gde će se peći. 

Tako je stajalo sigurno sat vremena i onda sam stavila u rernu na 200C i tako se peklo oko sat vremena. Tako velike rupice se dobiju kada samo jednom izmutite testo. Ako ga mutite ili mešate i pre stavljanja u rernu, tada se mehurići od sode bikarbone izgube i ne bude ovako bušasto. Do tog saznanja sam došla vremenom.




Нема коментара:

Постави коментар