3. 12. 2017.

TESTENINA SA POSNIM PRELIVOM



Kad svi u kući dobiju želju da ne jedu meso i mesne proizvode. To je za mene velika radost, jer mnogo volim da spremam jela bez mesa. Kada kažem bez mesa, tu nema onda ni ribe, ni morskih plodova. 

Količine koje sam upotrebila bile su nama za 5 porcija. Nekom bi to bilo možda za više ili za manje porcija.


- 300gr široke testenine (može i špagete ili neke druge)
- 400ml gusto skuvanog soka od paradajza
- 2 mesnate žute paprike (može i neka druga boja)
- 2 velike glavice crnog luka 
- 200ml šampinjona iz salamure
- 2 čena belog luka
- 50ml ulja

Za supu:
- 1 puna kašika sušenog povrća
- so, biber, začini
- 1,2 litra vode


Prvo u posoljenu i začinjenu vodu staviti da se kuva sušeno povrće. Za to vreme očistiti i iseći na rebra crni luk. Papriku očistiti od semenki i žilica, iseći takođe na rebra ili kako vi volite ali da ne bude previše krupno.

U zagrejano ulje staviti da se proprži luk posoljen. Kad je na pola izdinstan, dodati iseckanu papriku. Za to vreme sušeno povrće se već skuvalo jer mu ne treba više od 15 minuta da vri na slaboj temperaturi. Od vode i povrća smo dobili supu koja će nam poslužiti da sve zalijemo kad dodamo testeninu.


Izdinstan luk i papriku preliti sa paradajzom i supom od sušenog povrća i sv efino promešati. Kada provri, probati da li još nešto nedostaje ukusu. Tek kad ste začini, ubacite testeninu i smanjite temperaturu da polako vri, dodajte i šampinjone. 

Meni je ovo tečnosti bilo sasvim dovoljno da se skuva testenina. Kad je bila skuvana, bilo je donekle bistro ali čim odstoji 15 minuta gustina bude dobra i sve fino bude sočno. Na kraju dodati i promešati beli luk narendan na sitno rende.

Mnogo fino, sočmo i ukusno. Zaboravila sam da napišem da je moja testenina od kamut brašna.

Evo i fotografija sušenog povrća. Ovo tura je sa više šargarepe ali ja sam nabirala je da ne bude u supi baš toliko puno.

sušeno povrće

Нема коментара:

Постави коментар