11. 12. 2017.

ROZEN KOCKE



- jedno pakovanje korica za rozen tortu

Za fil:

- 300gr šećera
- 2 kašike kakaa
- 400gr mlevenih oraha
- aroma vanile
- tople vode po potrebi

Za glazuru:

- 250gr prah šećera
- malo soka od limuna
- 1 kap prehrambene boje
- tople vode po potrebi

Za fil je potrebno pomešati šećer, kakao, orahe. Zatim dodati aromu vanile i polako dodavati vodu da se dobije gust fil koji se lako razmazuje. ja sam primetila da mi nije potrebna ista količina  vode u Banatu i Kanadi. U Banatu mi je trebalo manje vode  nego ovde. Od prilike stane mi oko 200ml ali ne bih s eja u to uzdala, pa zato fino polako dodajem i mešam fil dok nije masa ujednačena i laka za mazanje. Čini mi se da je ovde kakao mnoog posniji i da je on krivac što mi treba više vode.

Korice odmah mazati i na zadnju ne ide fil. Preko korice staviti čist papir i neku knjigu velikog formata, samo da bi se fil zalepio za korice. Tek kada se fil skroz ohladi i stegne, tada mazati glazuru.

U prah šećer za glazuru dodati malo soka od limuna i polako dodavati po jednu kašiku tople vode i neprekidno mešati da se ne stvore grudvice od prah šećera. Mislim da je stalo 4 kašike vode. Ako imate sok od malina, mislim samo na maline koje su postile sok, tada vam nije potrebna voda. Paziti da gustina bude dovoljno gusta kako s ene bi razlivalo posle. 

Ostavim da se skroz ohladi u hladnoj prostoriji ili frižideru, pa onda sečem na kockice. Uvek gledam da mi nož bude čist da ne ostavlja tragove fila na ivice glazure. Sve kolačiće sečem na 3x3cm i za mene je to idealna veličina jer je to svakako sitni kolač koji nema potrebe da bude većih dimenzija.


Нема коментара:

Постави коментар