26. 12. 2017.

ROGAČOLADA KREM ZA MAZANJE U RESTRIKCIJI



Pre par godina sam došla na ideju da pravim čokoladu od rogača u prahu. To mi je momentalno pošlo za rukom i bila je savršena. Tada sam počela sa hrono ishrani i pravila sam u kombinaciji sa puterom. Posle sam prešla na kombinaciju sa kokosovim uljem i isto je savršena, čak mi je i mnogo bolja jer su se mirisi kokosa i rogača fino složili. 

Kasnije sam došla na ideju da taj isti sastav mogu da upotrebim kao krem i tada sam sa njim filovala moju prvu hrono tortu. Kasnije sam počela da krem koristim u kombinacijama sa mafinima, mada mi taj isti krem bude fil za sirove poslastice  za hrono užinu.

Uglavnom da ne bih određivala količine koliko čega treba, jer sve zavisi za šta će vama trebati ali ja sam odredila da na kašiku rogača u prahu (rogač brašno) je sasvim dovoljno 15gr putera. Sve to fino polako mešajte uz dodatak tek mlake vode da se sve fino sjedini i dobije krem za mazanje.

Ovaj krem je idealan za restrikciju jer je rogač sam po sebi sladak, tako da vam nije potrebno dodavanje stevie ali ako volite slađe dodajte koliko mislite da vam je potrebno. 

Eto, to vam je dozvoljeno u restrikciji za doručak, posle slanog dela doručka. Jedino ako ste početnik prvi mesec dana nemojte uzimati ništa što asocira na slatko da bi vam se organizam oslobodio od slatkog. Posle mesec dana restrikcije možete uzimati ponekad za doručak, naravno kao i sve i sa ovim ne treba preterivati. 

Нема коментара:

Постави коментар