22. 7. 2017.

PROJICE 4u1



Dugo nisam spremala nešto što bi moglo biti i za hrono ishranu. Rešila sam da se opet vratim receptima za hrono. Sada imam degustatora za moje novitete i veoma rado se vraćam pisanju novih hrono recepata.

Kupila sam silikonski pleh sa minijaturnim modlicama za mafinčiće i projice. Oduševila sam se  jer u jednom plehu ima za 24 projice ili mafinčiće, to je više nego potrebno da ima dovoljno za celu porodicu.

Oprobala sam se sa 4 vrste brašna iste količine da bi bilo što lakše za zapamtiti. Nisam baš imala osećaj koliko će mi trebati smese pa sam dobila i za jednu manju proju.

- 1 puna kašika ražanog brašna
- 1 puna kašika heljdinog brašna
- 1 puna kašika kukuruznog brašna
- 1 puna kašika integralnog pšeničnog
- 3 jaja
- 200gr sitnog sira
- 1 pecivo prašak
- soli po ukusu
- 100ml ulja od koštica grožđa
- malo sitno seckanog suvog dimljenog mesa
- vode po potrebi


Prvo jaja blago umutiti, najbolje mikserom, zatim dodati ulje, brašna i polako dodavati vode da se dobije smesa dosta gušća od palačinki ali da spada lako sa kašike. Sve to dobro promesati i ostaviti da odstoji bar 15 minuta, da bi brašna dovoljno pokupila vodu. 

Kada je smesa odstojala, treba da bude i dalje gušća od smese za palačinke ali da nema čvrstinu da može da stoji da stoji u kašiku. Sad
 dodajte izmrvljen sir i iseckano dimljeno meso i pecivo prašak. Sve fino izmešajte špatulom ili varjačom jer sir bi bilo poželjno da ostane u vidljivom stanju, da se ne istopi u smesi. Treba da dobijete smesu koja se napuni u kašiku ali da ne bude čvrsto, već da lako spadne samo sa kašike. Soli dodajte koliko vi želite jer neki sirevi budu slani, a ima i dimljenog mesa, pa povedite računa da ne bude presoljeno.

Modle punim 2/3 sa smesom, jer projice baš dosta narastu. Ako vam smesa bude gusta, projice će biti suve, a ako smesa bude lako spadala sa kašike, projice će biti soćne i rastresite. Vi kako volie, tako se i orijentišite u vezi gustine. Ne mogu da vam kažem tačnu količinu vode jer brašna nisu sva ista.

Zagrejala sam rernu na 220C, kada sam ubacila projice, smanjila sam temperaturu na 180C. Pekla sam dok se nisu prilično povećale i dobile finu pečenu boju. Budu brzo pečene jer je takva kombinacija brašna da im ne treba dugo vremena. Probajte drvenom čačkalicom po sredini da li se lepi smesa. Čim je čačkalica čista, projice su gotove i sigurno pečene.

Kada su se skroz ohladile, sve što je bilo ostalo od današnjeg doručka ostavila sam u frižideru poklopljeno u kutiji. Trajale su 3 dana i bile su fine i ukusne kao i prvog dana. Samo vodite računa da smesa ne bude previše gusta.



Eto koliko su male, nalaze se u malo većoj tacni za kafu.

Нема коментара:

Постави коментар