23.10.2016.

SMOOTHIE ZA TOPLJENJE MASNOĆE


Salo oko struka je masnoća u trbušnoj duplji, koja nije zdrava čak i ako nemate višak kilograma. Jednostavan prirodan napitak koji se pije pred spavanje, kao i neke promene navika, pomoći će vam da ovaj višak masnoća eliminišete prirodno i lako.
Sastojci: 

- 1/3 šolje vode
- pola limuna
- kašičica narendanog svežeg đumbira
- svež krastavac
- veza peršuna

Priprema: 


Ubacite sve sastojke u blender i umutite. Pije se svako veče pred spavanje.
Šta ovaj napitak čini u organizmu:
Detoksikuje telo. (Svi sastojci koje sadrži su dobri za to, a peršun je posebno dobar za čišćenje bubrega i detoksikaciju jetre.)
Poboljšava apsorpciju hranljivih sastojaka iz hrane.
Prirodno podstiče metaoblizam (i sagorevanje kalorija).
Pomaže varenje i pomaže eliminaciji štetnih bakterija.
Stvara osećaj sitosti tako da ne osećate preveliku potrebu za hranom (pogotovo uveče, kad nije preporučljivo jesti).
Doprinosi opštoj dobrobiti organizma.
Uz ovo, odlično bi bilo ako možemo da se pridržavamo još nekih saveta, naučno dokazanih, koji mogu pomoći da eliminišemo salo oko struka:
Izbacite ili drastično smanjite količinu rafinisanog šećera u ishrani. Brojna istraživanja su pokazala da ishrana bogata šećerom doprinosi nagomilavanju sala oko struka.
Jedite više kvalitetnih proteina (a ne šećera). Istraživanja su pokazala da osobe koje koriste više kvalitetnih proteina (a biljni proteini su kvalitetniji od životinjskih) imaju manje sala oko struka.
Smanjite unos biljnih ulja, pogotovo rafinisanih (kod nas se najčešće koristio suncokretovo). Istraživanja su pokazala da je konzumacija rafinisanih biljnih ulja povezana sa većom količinom sala oko struka. Jedite više voća i povrća, čija je konzumacija povezana sa gubitkom sala oko struka.
Uvrstite kokosovo ulje u ishranu. Brojna istraživanja su pokazala da svakodnevna konzumacija dve kašike kokosovog ulja doprinosi da se blago smanji količina sala oko struka.
Pređite na ishranu sa malo ugljenih hidrata. Više istraživanja je pokazalo da su takozvane dijete sa malom količinom ugljenih hidrata efikasne u eliminisanju sala oko struka, ali donose i druge dobrobiti – na primer, doprinose normalizaciji šećera u krvi i prevenciji dijabetesa. To znači da smanjite ne samo rafinisani šećer, već i  beli hleb, testenine, beli pirinač i slične izvore ugljenih hidrata.
Svakodnevno šetajte ili trčite. Lagane aerobne vežbe su veoma važne za mršavljenje – hodanje, plivanje, džoging… Dokazano je da mogu da doprinesu značajnom smanjenju sala oko struka.

izvor:Dr.Šulc

Нема коментара:

Постави коментар