19. 9. 2016.

PROTEINSKA PITA (doručak)


Avantura zvana proteinska pita. Nisam znala šta ću dobiti ali sam je ipak smutila i čekala rezultat. Dobro je, ispala je više nego očekivano. Ukus mi se mnogo dopao.

Napisaću koliko sam ja utrošila da bih dobila pitu od 3 lista heljdinih kora. U pakovanju od 500gr ima 11 listova. Znači u 3 lista je bilo ~136gr. Listovi su veličine 30x30cm

- 3 lista heljdinih kora
- velika puna šaka svežeg bebi španaća
- 30gr proteinski prah konoplje
- 150gr tvrđeg tofu
- 2 kašike maslinovog ulja
- prstohvat himalajske soli
- malo vode za mazanje kora


Španać sam iseckala i dodala tofu narendan na krupno rende i sve zajedno izmešala sa uljem, soli i konopljom. Kore su bile prilično vlažne a i jako su se rasipale jer je bilo mnogo više heljdinog brašna u odnosu na integralno, pa nisam listove mazala vodom. Samo sam smesu podelila na 3 dela i posula preko listova zahvatajući polovinu prostora. Lako sam ih uvila jer su bile mekane kore. 

Rernu sam zagrejala na 200C , pitu odozgo namazala samo sa vodom i ubacila u rernu da se peće na 180C 20 minuta. Kada sam ih izvadila iz rerne ostavila sam da odstoji nekih 1/2h da bi kore omekšale. 

Ovo je bila količina za dve osobe za doručak. posle zelenog smudija.



Нема коментара:

Постави коментар