18. 9. 2016.

ČORBAST PASULJ SA KOBASICAMA


Ni sama ne znam zašto nisam do sada postavljala recepte pasulja!? Lično nisam nikada bila ljubitelj pasulja ali ga često kuvam jer ga moji momci baš vole. Na poslu ga kuvam u ogromnim količinama i na razne načine ali eto omaklo mi se da nikada nisam postavila recept jedan od mnogih za pasulj u našoj kući. Uglavnom bude takav sa kakvim namirnicama raspolažemo.


- 1kg skuvanog belog pasulja (tetovac)
- 600gr domaćiš svežih kobasica
- jedno parčence dimljenog mesa za miris
- šaku beba šargarepa
- 2 veća crna luka
- 3 čena bela luka
- 100ml mešavine sušenog povrća
- 1 kašika aleve crvene paprike
- so, biber, lišće peršuna
- 1 kašika ulja
- na vrh najmanjeg noža soda bikarbona


Dok nisam došla u kanadu nisam ni znala za foru kuvanog pasulja u konzervama. Njega sam počela da kupujem davnih godina za pasulj salatu, jer mi je praktićno i za čas bude sve gotovo. Dok sam spremala pasulj salatu sa tim skuvanim pasuljem pomislila sam da bih tako mogla i skuvati pasulj pa samo na kraju ubaciti i njega da se dokuva u kompletu. Taj pasulj u konzervama je kuvan samo u vodi i potrebno mu je nekih 10 minuta da se kuva u spremljenom pasulju i ručak je gotov.

Naravno probala sam i nije bilo nikakve razlike. Sada taj pasulj koristim za mnoge recepte. 


Ovaj čorbast pasulje sam spremala na najuobičajniji način u kućnoj varijanti jer ih na poslu sasvim drugačije spremam. Prvo sam crni luk iseckala na kockice i stavila da se  dinsta u malo ulja i sodu bikarbonu. Moja caka sa sodom bikarbonom ima svrhu samo da za 2-3 minuta istopi luk i dobije se divna slatka kaša. Kada je luk bio gotov nalila sam litru vode i ubacila sve ostale sastojke osim aleve paprike i pasulja. Vode dolivam kolika bih gustina pasulja želela da bude. Pošto sam ja koristila svežu kobasicu, a sušeno povrće, sve je bilo skuvano kada je kobasica skuvana. U to sam dodala skuvan pasulj iz konzerve i ubacila alevu crvenu papriku, proverila ukus i gustinu i ostavila da se krčka još 10 minuta. Eto to je to, pasulj za tili čas za zaposlene žene.

Znam, mnogi će reći da njima nije pasulj ako se ne krčka par sati ali eto i ovaj je fenomenalnog i ukus i mirisa i nema šanse da ima razlike. Mislim da čak i na fotografiji može da se vidi da je to jedan divan čorbast pasulj bez nedostatka kvaliteta.


Нема коментара:

Постави коментар