21. 3. 2016.

SUNCOKRETOV NAMAZ SA KONOPLJINIM ULJEM


Konačno da i ja rešim da stavim da se klija suncokret. Išlo je mnogo brže nego sto sam očekivala, verovatno zato što je kod nas prilično toplo u stanu. Ne znam zašto nisam slikala ali uradiću to za koji dan kada budem ponovo stavila da se klija. Nisam imala suncokret nekog vrhunskog kvaliteta kao što se vidi na fotografiji ali poslužio je svrsi.

Stavila sam u vodu suncokret seme i tako je stajalo preko noći. Kada sam se probudila, dobro sam ga isprala uz pomoć cediljke pod mlazom hladne vode. Dobro se ocedilo i poređala sam ga na papir za ruke. Na svakih 5-6 sati sam ga ponovo ispirala i ređala na ćist i suv papir za ruke. Tek drugi dan poslepodne je suncokret imao klice dužine 3-4mm i tada sam ga uzela da spremam namaz. 


- 1 šolja proklijalog semena suncokreta
- 30ml ulje konoplje
- sok od 1/2 limuna
- 1 kašičica nutritivnog kvasca*
- malo himalajske soli
- 1 kašičica seckanog sušenog vlašca
- 1/4 kašičice belog luka u prahu ili 1 čen svežeg 

Sve usuti u blender i dodati malo vode da može da počne da se melje. Ja sam dodala vrlo malo vode jer je bilo tečnosti od ulja i soka od limuna, a i semenke su bile vlažne jer su klijale.

Ovo je predivno otkriće za mene i sigurno ću ga koristiti u mnogim jelima sa povrćem. Svakog dana se radjaju neke nove ideje i već sada znam da nema kraja kombinacijama.


- nutritivni kvasac* ako je namaz za hrono ishranu, onda bez njega. 

Нема коментара:

Постави коментар