11. 3. 2016.

SIROVA ROGAČ TORTICA SA JAGODAMA


Ova današnja tortica je još manja od one od pre neki dan. Meni je bila jedan obrok, a moglo je njih dvoje da se zalsade.

Rogač mnogo volim i imam puno recepata na blogu sa rogačem. Danas sam poželela da se oprobam u varijanti sa voćem. Kao i prethodni put i ovaj put sam nepogrešivo pogodila kombinacije i mogu samo da vam poručim da obavezno pravite i probate jer treba vam svega 10 minuta vremena. Moja tortica je bila prečnika 11cm a visine 5cm.

Namirnice sam merila zbog vas ali ovoga puta sa malenom šoljicom za kafu koja je zapremine 70ml.

za podlogu:
- 1 šoljica oraha
- 1/2 šoljice kokosovog ulja
- 1 šoljica suvog grožđa (belo krupno zrno)

osnova za filove:

- 1 šolja indijskih oraha
- 1 šolja kokosovog ulja
- 1 šolja urmi
- 1/2 šolje meda ili agave
- 1 šolja soka od mandarine (može i neki drugi)

dodatak za prvi fil:
- 1/2 šolje rogača u prahu

dodatak za drugi fil:
- 1 šolja jagoda smrznutih

za posipanje:
- 1/2 šolje semena konoplje

Za podlogu sastoje izmiksati ali da se ne pretvori skroz u pastu. Izručila sam u posudu koju sam obložila sa providnom folijom i fino rasporedila i utapkala.

Namirnice za osnovu fila sam sve usula u blender i izblendala u finu tečnu masu. Izvadila sam 1/3 mase i pomešala je sa rogačem. Stavila fil na podlogu, rasporedila ravnomerno i ostavila u zamrzivač dok spremim drugi deo fila. U ostatak mase sam ubacila smrznute jagode i izblendala. Ovaj fil se brzo stegne jer su jagode smrznute. Par puta špatulom promešam da dobijem kompaktniju masu i rasporedim je po rogač filu. Odozgo pospem konopljinim semenom i ostavim u frižideru da prenoći.

Pre posluženja pažljivo izvadim sa folijom iz kalupa, uklonim foliju i serviram na tacnu.


Нема коментара:

Постави коментар