17. 3. 2016.

MOJA ROGAČOLADA


Već nekoliko godina pravim ove moje rogačolade za razne načine prehrane i ogromna većina njih i danas ih pravi ali ne pod mojim imenom već svako za sebe ih je prisvojio. Mnogi su se i proslavili, ali rogačolade su lično moje. Danas je to rogačolada za sirovu ishranu i ništa joj ne bih ni dodala ni oduzela. Jedino što danas nisam dobrog zdravlja pa nisam napravila praline, nego sam samo usula u kutiju. Sutra ako mi bude bolje napraviću praline od ove divne rogačolade.

- 10 suvih šljiva natopljenih
- 1 šolja datula natopljenih
- 1 šolja oraha
- 2 kašike rogača u prahu
- 2 kašike kokosovog ulja otopljenog
- bademovo mleko po potrebi

Sve osim rogača usuti u blender ili procesor i polako dodavati mleko dok se ne dobije fina žitka masa koja se ne zaustavlja na zidove posude. Kada se sve fino pretvorilo u glatku masu, izručiti u posudu, dodati rogač i sve fino izmešati špatulom dok se fino ne izjednači. 

Sa ovom rogačoladom možete da radite toliko toga, samo pustite mašti na volju. Mi smo je namazali na domaću tortilju sa integralnim kamut brašnom. Sutra će biti praline, pa tako svaki dan nešto novo. Mi obožavamo rogač i on je za nas predivan u svim oblicima.

p.s.dobila sam 600gr rogačolade

Нема коментара:

Постави коментар