25. 2. 2016.

TESTENINA OD CRNOG PASULJA SA SIROVIM KEČAPOM


- 70gr testenine* od crnog pasulja (nekuvana)
- 3 kašike sirovog kečapa  

Ako imate već spremljen sirovi kečap, onda će vaš ručak biti gotov za tren. 

Moje lično iskustvo sa kuvanjem testenine od crnog pasulja je drugačije nego što se kuva uobičajeno testo sa pšenicom. Nisam prvi put znala ali sam već za sledeći put bila spremna.




Kada voda provri dodati malo soli tek toliko da testenina ne bi bila bezukusna. Ubaciti testeninu i ostaviti na kuva 2 minuta na slabijoj temperaturi. Zatim isključiti i ostaviti u toj vodi još 5 minuta. Tada procediti i pod slavinu sa hladnim mlazom isprati dobro testeninu. jedini razlog zašto je treba isprati je taj da ostane cela jer je jako meka u toplom stanju.

Kada se testenina dobro ocedila pomešati je sa sirovim kečapom i gozba može da počne. Meni je fino išlo uz beba salatu začinjenu po ukusu. 


*70gr testenine je to što vidite na fotografiji, pre kuvanja i posle kuvanja pomešano sa kečapom!!

Danas mi je mesec dana na sirovoj hrani ali imam još uvek ove blage izlete sa kombinacijom kuvanog. Prosečno mi se desi da imam jednom nedeljno porciju skuvane riže ili testenine od crnog pasulja ili crvenog sočiva ...



Нема коментара:

Постави коментар