9. 2. 2016.

MEYER LEMUN (majer limun)


Vrsta limuna pod nazivom Meyer potječe iz Kine, gdje se najčešće uzgaja kao ukrasno drvo, a smatra se da je križanac između limuna i mandarine. Meyer ima slatkast okus i mirisnu, jestivu koru. Drvo ovog slatkog limuna je malo (dva do tri metra), a obično mu treba oko četiri godine da iz sjemenke izraste u drvo. S jednog od svojih putovanja po Kini u Sjedinjene Američke Države donio ga je agronom Frank Meyer 1808. godine, a po njemu je ova vrsta limuna i dobila ime. Iz Amerike se Meyer proširio i u Europu, iako su tamo vjerojatno i ranije znali za njega.

izvor:limun.hr

2 коментара:

  1. Анониман9.2.16. 18:41

    Bog te ti ne samo što si postala nutricionist i sveznalica nego pišeš i na hrvatskom..može i link na originalne postove?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nismo nikada pričale o ovome jer se nismo dotakle toga, saradnik sam na dosta sajtova i pišem na njhovom jeziku (bosanskom i hrvatskom). Dete sam mešovitog braka i potpuno mi je isto da pišem na hrvatskom ili na srpskom, jer sam prvo naučila da pišem latinicu na hrvatskom, tako me je pokojna mama učila.

      Избриши