8. 12. 2015.

ALEKSIĆEVE PUNJENE PALAČINKE



Zadovoljstvo mi je da predstavim Aleksićeve punjene palačinke. Svi ih mi spremamo i svako na svoj način. Za ovaj način spremanja palačinki ne postoji nikakav šablonski recept, niti za izradu palačinki, niti za spremanje fila za punjenje. Aleksić je upotrebio dva klasična recepta i dobio savršen spoj lepog i ukusnog.

Za palačinke je upotrebljeno:

- jaja
- brasno
- mleko
- so
- ulje

Možete da pravite i sa vodom ali ako će vam ostati i za sutra dan onda je bolje da ih uradite sa mekom jer budu skroz fine, kao da su tog momenta pečene. Količine nisu navedene jer svako od vas neka se uklopi po svojim potrebama.



Za fil je upotrebljena klasična ruska salata 

- jaja
- šargarepa
- grašak
- pileće kuvano meso
- majonez
- kisela pavlaka
- krastavci kiseli
- so, začini

Takodje ni ovde nisu količine navedene, a vi se uklopite sa vašim potrebama.

Ispeći palačinke, spremiti rusku salatu, nafilovati ih i zaviti kao sarmu. Poredjati na tepsiju namazanu uljem i odozgo namazati sa:

- jaja
- prezla
- ulje
- so

Staviti u zagrejanoj rerni na 200C da se zepeku. Gotove su kada odozgo dobiju lepu zlatnu boju.

Draženko Aleksić je moj prvi gost muškarac na blogu. Ponosna sam na njega i naše prijateljstvo i njegovo kulinarsko umeće. Nadam se da će nas Draženko i u buduće počastiti sa njegovim receptima.

Hvala Draženko, očekujemo uskoro novi recept !!

p.s.izvinjavam se Aleksiću što u prezimenu na fotografijama nedostaje slovo "ć" ali program gde sam sredjivala fotografije, ne prihvata to slovo. 

Нема коментара:

Постави коментар