8. 11. 2015.

PROTEINSKE BOMBICE


Veoma mi je interesantno ovih dana da spremam hleb jer mi je praktican za spremanje momcima za poneti. Danas prvi put pravim dukan hleb u ovom aparatu i verujte mi da sam prezadovoljna.

- 40 gr glutena
- 130gr sira za mazanje
- 35gr gustin
- 20gr protein prah
- 80gr mekinje ovsene
- 20gr mleven lan
- 1 kasika seckanog persuna
- 1 kasicica kurkume u prahu
- so, biber
- 1 kasika kvasca suvog
- 150ml mleka 


Mleko sam smlacila i pomesala kvasac u njemu da se podigne. Za to vreme sam sve ostale suve sastojke i sir pomesala. Kada se kvasac digao, rukom sam dobro zamesila testo i ostavila da se testo udvostruci. Suvi sastojci su fino upili tecnost i bilo je dovoljno cvrsto da bi mogla od njega dobiti loptice koje sam pravila sa dve vlazne kasicice. Od te kolicine sam dobila 21 lopticu koje mozete da izpecete i u modlama za mafine. Mnogo ukusan hleb jer se fino pomesala kurkuma sa ostalim sastojcima.


Evo postavicu fotografiju od nekog drugog hleba, samo da vidite koliko sam punila aparat. Pekla sam ih priblizno 3 minta.

p.s.testirane su na izdrzljivost. sutradan su savrsene, pravi hleb. mnogo lepse nego dok su sveze, a i sveze su mnogo fine...



Нема коментара:

Постави коментар