17. 11. 2015.

OVSENE KNEDLE U PARADAJZ SUPI



Ovih dana kuvamo brzinski, jer je trenutno tako. Mada uvek dobro dodju brzinski recepti u današnje vreme. Knedle od ovsenih mekinja  (pogledajte recept) su one iste, ali sam ih kuvala u malo drugačijoj supi. Imala sam konzervu od 750ml seckanog paradajza i od nje sam spremila ovu paradajz supu. Prvo sam sav taj paradajz u blenredu pretvorila u kašu, izrucila u šerpu i dodala još 1,5 litru vode. Od začina sam upotrebila

- so
- biber
- crni i beli luk u prahu
- 1 kašiku seckanog suvog peršuna
- 1 kasiku ulja od kostica groždja*

Ostavila sam da na srednjoj vatri vri 30 minuta i onda sam polako dodavala sa najmanjom kašičicom knedle. Kada sam ih sve dodala, ostavila sam da vri samo jos 5 minuta jer mekinje brzo budu skuvane i to je to, supica sa ovsenim knedlama je gotova.

Možete supu skuvati i sa sokom od paradajza, dodati još toliko vode, začiniti i to je isto ukusna supa.

* Ja nisam danas jela nikakve lecne proizvode i tako da sam mogla sebi da pristim ulje u knedlama. TYreba samo izracunati da ne premasite 16gr dozvoljene masnoce koju unosite preko mlecnih proizvoda....

Нема коментара:

Постави коментар