23. 7. 2015.

COKOLADNE SUZE KOLACIC

Toliko jednostavni, a toliko ukusni. Mogu da se prave na bezbroj nacina. Ja sam odabrala svoj nacin, sa svojim dobro proverenim testom za lenju pitu, ali u mnogo tvrdjem obliku.

Pravila sam prosle nedelje po nekom receptu sa interneta i bas sam ljuta na sebe sto sam podcenila svoje iskustvo i htela da oprobam nesto tudje. Moji kolacici nisu bili ni nalik onim koji su stajali na slici pored recepte. Zato, sada sam pravila onako kako ja smatram logikom zdravog razuma da bi trebalo i ispali su savrseni. Dobila sam to sto sam htela.


- 100gr putera
- 1 jaje
- 50ml badem mleka
- 1 puna kasika kakao praha
- 1/2 kesice pecivo praska
- 100ml agava sirupa
- 100gr sitnog cokoladnih belih suza
- brasna po potrebi


Da mi kolacici ne bi bili gnjecavi upotrebila sam mesavinu brasna koju ja sama sebi spremim. Tu je bilo brasno od crne heljde, ovsa, kinoe, crvene fife i verovatno jos nekih, jer ja uvek samo dodajem uvek neka nova brasna.

Puter sa sobne temperature, jaje, mleko, kakao, agava sirup sve dobro izmutiti varjacom ili penaricom, a moze i u mikseru. Kada ste dobro umutili polako dodajete kasiku po kasiku brasna i dodate pecivo prasak. Dodajete sve dok ne prestane da vam se lepi za prste i posudu cinije u kojoj mesite. Kasnije sam izvadila iz cinije i mesila na radnu povrsinu bez posipanja brasna, jer je dovoljno masno da se ne lepi. Na kraju dodate cokoladne suze i dobro ih umesite da budu svugde po testu.


Tepsiju na koju cete redjati kolacice ne treba da podmazujete ali mozete da stavite papir ako mislite da ce se lepiti. Dobila sam 24 kolacica po tezini od 30-32gr. Nisam ja to merila, ali kada sam proverila bilo je otprilike tih tezina. Na slici mozete da vidite da ih nisam bukvalno roljala da dobijem lopticu. Zasto nisam? Nisam zato sto bi se onda sve cokoladice sakrile u testo i ne bi se skoro ni jedna videla. Znaci, grubo prstima oblikujete i redjate. Tekla sam na 160C/25' Kada se ispeku kolacici, bice mekani ali neka vas to ne brine, kada se ohlade bice bas kao sto treba.


Zaboravila sam da kazem, da vi zbog 100% HI upotrebite cokladne suze od cokolade za kuvanje. Ja sam htela bas ovaj kontrast, a i nije mnogo na svu ovu kolicinu. Svakako ce se jesti u vreme uzine, kada je najmanje kaznjivo.



Нема коментара:

Постави коментар