12. 6. 2015.

ŠERBET KOCKE


Danas sam videla kolac koji je privukao moju paznju. Mislim da ne znam ko je pravi autor jer lutajuci po netu, videla sam mnogo izvedbi, ali uglavnom se baziraju na isti princip. Negde je upotrebljeno kondenzovano mleko, a negde je upotrebljeno kiselo mleko. Zajednicno im je sto su svi radili sa przenim secerom. Odlucila sam da moj kolac nazovem serbet, jer mu je osnova bas taj serbet.


- 70gr secera
- 65ml vode
- 30gr maslaca
- 2 jaja
- 55gr kondenzovanog mleka
- 60gr brasna
- 1/2h ravne kasikice sode bikarbone


Kada sam ispekla kolac i kada sam ga kompletnog isekla na kocke, tek tada sam shvatila da sam ga pogresno sekla. Trebala sam popreko da secem da bi dobila rupice kao na ovoj poslednjoj fotografiji koju sam pozajmila sa neta. Mozda ne bi ni dobila toliko rupica i da sam ga isekla popreko. Probacu ovih dana ponovo da ga napravim jer moje mere su zaista minijaturne i pekla sam ih u silikonskoj tepsiji od 19x9cm dimenzije.

Secer uspinovati (uprziti) na slaboj vatri i preliti vodom da s esecer istopi. Dodati puter i ostaviti da se skroz ohladni. Za to vreme umutiti jaja, pa dodati kondenrovano mleko, brasno i sodu bikarbonu. Pomesati sa ohladjenim serbetom i staviti u podmazanu tepsiju. Ostaviti da odstoji sat vremena u hladnoj rerni, i tek onda ukljuciti rernu na 170C i peci 60minuta.

Meni se mnogo dopao ukus jer ja mnogo volim serbet (przen secer)



Ovaj recept JE u pitanju ali sam mu ja promenila mere u grame i mililitre (KLIKNI OVDE


Нема коментара:

Постави коментар