13. 6. 2015.

PANCEROTE



Za testo je potrebno od sastojaka:

- 300ml punomasnog mleka
- 450gr brašna
- 150ml ulja
- 2 belanca
- 1 kašičica soli
- 12gr suvog kvasca

Za fil je potrebno od sastojaka:

- suhomesnato
- feta sir
- kečap ili koncentrovan paradajz

Ovaj recept za testo sam dobila od Dragane Vladisavljević moje jako drage prijateljice. Testo mi je postalo univerzalno i sasvim lako ga prilagodim potrebama. Kada se samo setim kako sam ja mesila, pa čekala da se testo digne, pa premesim, pa opet čekam, a veoma često sam još jednom premesivala da bi bilo rastresitije. Tako me bila naučila moja draga komšinica baba Draga i ja tako to radila 40 godina. Draganin recept sam usvojila u sekundi i znam da ga sigurno nikad neću menjati.


Kvasac razmutiti u mlako mleko i sve ostale sastojke usuti i dobro izmesiti. Ja to radim u stonom mikseru sa nastavkom za testo i bude gotovo za manje od minute.

Fil spremite kako vi volite. Ja sam samo napisala šta sam ja stavila, a vi stavite šta imate.

Ovaj put sam testo bila podelila na 18 delova. Možete na više ili manje, sve zavisi kakve volite pancerote. Uglavnom pravim malene kada deca nose na rođendane i neka okupljanja. Za nas pravim veće.

U zagrejanoj rerni peći na 200C dok ne dobije finu boju. Kod mene se peklo tačno 30 minuta.


Нема коментара:

Постави коментар