21.04.2015.

BRZI HLEB SA AROMOM PECENOG CRNOG LUKA


Jedino treba povesti racuna o kolicini vode, jer ne upijaju sva brasta isto vodu.



- 300gr  brasno
- 2 kasike psilium
- 1/2 kasikice soli
- 1/4 kasikice prasak za pecivo
- 2 kasike ulja
- 300ml vode

Rernu sam ukljucila na 250C da se greje dok ne sjedinim testo, jer rerna treba da bude zagrejana onog momenta kad je testo formirano u veknicu. Znaci, brasna su nebitna, moze da se stavi i samo jedna vrsta. Pripremila sam tepsiju i na nju sam stavila papir. Usula sam 300ml vode u suve sastojke i brzo sam mesala rukom da dobijem cvrscu masu kako bi mogla mokrim rukama da oblikujem veknu. U mom slucaju nisam dodavala vise vode, bilo je sasvim dovoljno. Par puta sam pokvasila ruke da bi brzo oformila veknicu i dobro je sa vodom utapkala kao da se igram sa   glinom. Prenela na tepsiju i nozem izvukla nekoliko linija da ne bi pukao mnogo.

Vreme pecanja na 250C je od 15-25 minuta.... Kad se uhvati tvrda korica onda je pecen skroz.

Ako nemate psilium moze i bez njega. Umesto njega dodajte ili jos dve kasike brasna ili jos dve kasike ovsenih mekinja.





Нема коментара:

Постави коментар