21. 4. 2015.

BRZI HLEB SA AROMOM PECENOG CRNOG LUKA


Jedino treba povesti racuna o kolicini vode, jer ne upijaju sva brasta isto vodu. 

- 300gr  brasna
- 1 kašika praha od pečenog crnog luka
- 2 kasike psilium
- 1/2 kasikice soli
- 1/4 kasikice prasak za pecivo
- 2 kasike ulja
- 300ml vode

Znam da ima da se kupi pečeni luk u prahu ali ako nema kod vas, možete da kupite pečeni sušeni luk pa da ga sami sameljete.

Rernu sam ukljucila na 250C da se greje dok ne sjedinim testo, jer rerna treba da bude zagrejana onog momenta kad je testo formirano u veknicu. Znaci, brasna su nebitna, moze da se stavi i samo jedna vrsta. Pripremila sam tepsiju i na nju sam stavila papir. Usula sam 300ml vode u suve sastojke i brzo sam mesala rukom da dobijem cvrscu masu kako bi mogla mokrim rukama da oblikujem veknu. U mom slucaju nisam dodavala vise vode, bilo je sasvim dovoljno. Par puta sam pokvasila ruke da bi brzo oformila veknicu i dobro je sa vodom utapkala kao da se igram sa   glinom. Prenela brzo na tepsiju i stavila u rernu da se peče.

Vreme pecanja na 250C je od 15-25 minuta.... Kad se uhvati tvrda korica onda je pecen skroz.

Ako nemate psilium moze i bez njega. Umesto njega dodajte ili jos dve kasike brasna ili jos dve kasike ovsenih mekinja.





Нема коментара:

Постави коментар