6. 3. 2015.

KISH ZA 3 MINUTE



Juce sam ga videla i zaljubila sam se na prvi poged u njega. Ideja mi se dopala i odabrala sam namirnice koje odgovaraju nasoj ishrani. 

- 2 belanca (ili 1 jaje)
- 1 puna u vrh kasika kiselog mleka
- 1 kasika maslinovog ulja (ne mora)
- 1 puna kasika seckanog vlasca (moze i svez mlad luk)
- so, biber
- 6 malih paradajza
- kockice susenog hleba  (klikni i procitaj recept)
- 1/3 kasikice praska za pecivo (pzp)




U solju dublju staviti belanca ili jaje, maslinovo ulje, kiselo mleko, so, biber, seckani vlasac ili luk. Sve dobro izmesati viljuskom i ubaciti cheri paradajze na pola presecene i pzp.



Hleb moze bilo koji, ali meni je onaj jedino omiljen. Isekla sam ga na kockice i stavila u zagrejanu rernu da se koji munut prosusi. Kada sam sve sastojke lepo pomesala, odozgo sam poredjala suseni hleb na kockice i prstima ga pritisnula da bude u smesi  kako bi se pntopio tecnoscu. 

Vreme u mikortalasnoj na najjace je bilo 3 minuta. Izvadila sam i prevrnula na tacnu. Mozda sam mogla odmah da presecem ali sam zelela da se bolje vidi sastav, pa sam ostavila da se skroz ohladi. I skroz ohladjeno je izuzetno socno od paradajza i kiselog mleka. Ako volite kockice hleba neka vam budu manje, jer cu i ja drugi put iseckati na sitnije kockice hleb. Znaci, mozete da upotrebite bilo koji dozvoljen hleb.

Jede se toplo !!!



Нема коментара:

Постави коментар