15. 1. 2015.

LEPINJICE



Sastojci:
2 jaja
160 g mljevenih badema

2 dl kisele vode
1,5 jušna žlica psyllium praška
sol
1 žličica praška za pecivo
100 g ribane mocarele
+ 3 kasike nekog brasna po zelji (to ja ubacujem extra, jer je po receptu bez ovog brasna jako bistra masa)


Priprema:
Istucite jaja pa dodajte mljevene bademe, kiselu, psyllium, sol, prašak za pecivo i na kraju izribani sir. Ostavite smjesu da miruje 5 minuta. Na plehu obloženom papirom za pečenje rasporedite tijesto u 5 hrpica pa oblikujte okrugle lepinje. Pecite u prethodno zagrijanoj pećnici na 200 stupnjeva. Nakon 10 minuta smanjite temperaturu na 180 stupnjeva i pecite još 20-tak minuta, ili dok ne porumene (ovisno o pećnici).

Moram da demantujem ovaj recept. Postavila sam ga pre nego sam ga licno proverila. Pa, evo sada sam pokusala ali nisam dobila ovo sa slike. To je previse bistro. Drzalo se dobro kada sam kasikom poredjala u pleh 5 hrpa, ali kada je doslo u dodir sa toplotom u rerni one su se sastavile i dobila sam jednu lepinju u plehu koja nije uopste narastila jer nije imala moci zbog bistrine testa. Znaci, ili treba dodati jos brasna od badema, ili dodati jos 2-3 kasike nekog brasna.
Ukus je fenomenalan ali mora masa da bude gusca. Samo sa 160gr ne moze da se dobije gustina.


izvor:istineilaziohrani

Нема коментара:

Постави коментар