13. 1. 2015.

LISNATI KELJ DINSTAN U LUKU



Nisam bila uopste gladna jer sam imala bas dobar dorucak, pa sam se setila da imam lisnatog kelja i odlucila se za varijantu rucka bez mesa. Ovakva varijanta je izvodljiva bas ako ste zaista dobro doruckovali i jos uvek niste gladni.

- 3 veca lista lisnatog kelja
- 200 ml belanca
- 1 glavica crnog luka ili pola praziluka
- so, biber, zacini
- 1 kasika ulja od semena grozdja


Listove lisnatog kelja oprati i skinuti sa drske. Sve listove bez drske uviti kao palacinku i iseci na rezance debljine 1cm. Lukac ocistiti i iseckati na sitne kockice. Staviti na zagrejanom ulju da se prodinsta posoljen. Kada dobije staklenu boju ubaciti iseckane lisove lisnatog kelja. Zaciniti po ukusu. Ja sam zacinila sa so, biber, beli i crni luk u prahu i seckani vlasac. Kada tecnost sva ispari, smanjiti temperaturu i fino sve rasporediti po tiganju i preliti sa belancima koja ste prethodno malo izmutili. Poklopiti i ostaviti da se lagano belanca ispeku. Kada belanca sva skroz pobele i jelo je gotovo. Meni se fino ispeklo u teflon tiganju i moglo je da se komplet prevrne na tanjir.






Нема коментара:

Постави коментар