20. 11. 2014.

MAKARONE SA PECENOM PAPRIKOM



Testenina na milion nacina, to je najkraca definicija za testeninu. Kada bi svaki dan imali testeninu u sva tri obroka, ni tada ne bi za godinu dana uspeli da isprobamo sve njene mogucnosti.
Za danas sam se opredelila za nesto sto sam do sada jela sa hlebom, ali evo ispalo je predivno jelo sa makaronama


- 120 testenine od spelte - 1 puna kasika namaz od humusa - 1 crvena pecena zacinjena paprika - 100gr pilecih prsa - 20gr putera - 1 kasika maslinovog ulja - malo seckanog zeleni lisca - malo crnih maslinki - so, biber, zacini po potrebi
Testeninu obariti uobicajeno. Pecenu papriku najbolje onu koja je vec zacinjena zbog arome, iseckati na sitnije komadice. Pileca prsa mogu d abudu stisnjena ili ako imate da vam je ostalo juce od rucka ili vecere skuvana ili pecena, iseckati na kockice sitne ili narendati na krupno rende. Sve sastojke fino smesati sa skuvanim makaronala ili nekom drugom tetseninom. Meni je salata bila maleni paradajzi.
Sa ovim doruckom bi trebali da budeti siti do rucka, ne bi trebala da se pojavi glad.


Ovaj recept kao i mnoge druge moje recepte takodje mozete procitati na portalu Magazin Za Sretnu Zenu  gde sam njihov saradnik.

Нема коментара:

Постави коментар