8. 10. 2014.

SPAGETE ZUKINI U OMLETU



- dva zukina
- 150ml belamca
- malo ulja
- so, biber, zacini



 U ciniju staviti isecene zukine i zaciniti sa svim zacinima koje vi volite. Ja sam 

zacinila sa so himalajska, biber, beli i crni luk u prahu i seckano lisce persuna, 

malo ulja, Sve to pazljivo promesati da zacini prodju svugde. Kada se na slaboj 

vatri ugrejao tiganj, usula sam tikvice i rasporedila ravnomerno po tiganju. 

Poklopila i ostavila par minuta da se dinsta. Promesala blago i poklopila opet. 

Kada su zukini omeksali malo, prelila sam preko njih belanca i odozgo posula 

vlascem. Tako se na tihoj varti peklo nekih 5-7 minuta. Uzeti sam drugi tiganj, 

poprskati ga sprejem, blago zagrejati i prevrnuti na njega gornju stranu omleta

staviti da se pece istim sistemom kao i donja stana ali dosta krace.




Нема коментара:

Постави коментар