10. 10. 2014.

BELA PROJA




- 1,5dl belanca (4 belanca)
- 3dl durum griz
- 3dl integralno brasno
- 1dl mlevenog lana
- 1dl ulja maslinovog
- 300gr sitnog sira
- 3dl kiselog mleka (moze i kisela voda)
- so himalajska
- 2 p.z.p.
- vode

Nazvala sam je "bela" jer sam se vec uzelela da vidim neko pecivo svetlije boje. Sva brasna koja su nam dozvoljena promenu boju testu i to mi sada vec po malo smeta  Kamut je do sada najbelje brasno koje sam koristila, a da je dozvoljeno.


Sve sastojke pomesajte u posudu za mixanje i uz dodavanje vode pojacavajte brzinu. Kada dobijete masu koja je gusca od mase za palacinke ostavite je da odstoji nekih 1/2h u frizideru. To je zaista potrebno, jer ce brasna upiti dosta vode. Kada ste pripremili modle za projice (ja sam ovog puta u pleh) sipajte ih kasikom. Masa treba da bude gusca od mase za palacinke ali ipak da ne klizi bas lako sa kasike.

Pekla sam na 220C/20' ali sam posle smanjila na 180C/20' Nasa struja je uzasno nestabilna, pa ne znam koliko bi vama trebalo. Uglavnom vi stavite na uobicajeno, kako inace pecete, pa proveravajte sa cackalicom da li je sredina ispecena.

Нема коментара:

Постави коментар