22. 9. 2014.

SLATKI KUPUS U PARADAJZU



Moj sin me je vec nekoliko puta pitao da li moze da bude hrono bez kupusa, kelja, kale, karfiola, brokuli, kelerabe... Rekla sam mu ako mi napravi spisak koje dozvoljeno povrce zeli da mu kuvam, uslisicu njegove zelje. Rekao je da ne treba spisak jer je njemu dovoljno meso sa salatom od paradajza i krastavaca. Eto, tako bi moj sin da se zove da je on na hrono. Ali, cuti i pojede jer to su sve obroci koje on nosi u skoli, pa nema drugog izbora, ali akd dodje kuci, uvek izrazi zelju da mu spremim samo peceno meso ili pljeskavice, bez tog "glupog" povrca.

- kupus
- dosta crna luka
- dve kelerabe
- vlasca
- govedina na kockice
- so, biber
- beli luk

Sve sam to smestila u lonac, bez prethodnih dinstanja, prelila sa sokom od paradajza, poklopila i kuvala na slaboj temperaturi dok se meso nije skuvalo. U medjuvremenu sam proveravala ukus i dodavala to sto je trebalo da poboljsam ukus. Bilo je gusce nego uobicajeno, jer mu je paradajz dao gustinu. Od ranije volim kombinaciju paradajza i slatkog kupusa, tako da je po meni bilo veoma ukusno, a ni moj hrono sin se nije bunio.

Нема коментара:

Постави коментар