20. 9. 2014.

SLATKI KUPUS SA MESOM



Nesto na kasiku. Zbog spremanja obroka za poneti, (a ima se mogucnost podgrevanja, u poslednje vreme bas cesto imamo rucak na kasiku, a vecera bude salata sa laganim proteinom (belo meso, riba, kuvana belanca...) 

Kupus je lisnato povrće koje koristimo preko cijele godine od slatkog do kiselog. Kod mene na poslu svi stranci znaju za sarmu i zaista je smatraju kao specijalitet i uvijek me pitaju šta ima u njoj kada je tako ukusna. Kada im kažem da su u pitanju samo tri sastojka, uvijek su u čudu i misle da krijem tajni sastojak koji mu daje taj specifičan ukus. Ja sam se za danas odlučila za slatki kupus sa mesom na malo drugačiji način. Željela sam da ga skuham u njihovim sopstvenim sokovima i uspjelo mi je.

- 3 glavice crnog luka
- pola glavice kupusa
- 500 gr mesa - kašikicu crvene paprike u prahu
- so (himalajska), biber, začini - kašiku sjeckanog sušenog paradajza
10 ml ulja od koštica grožđa (ili nekog drugog)

Luk isjeći na sitne kockice, posoliti i dinstati na ulju. Dinstajte na slaboj vatri poklopljeno da sačuvate njegov sok. Kada je luk postao staklast, meso isječeno na kocke ubacite da se i ono dinsta. Sve vrijeme držite pokopljeno. Kada je meso pustilo vodu, ubacite i kupus isječen na kocke. Začinite sa biberom, crnim i bijelim lukom u prahu (ako ih imate) i sjeckanim sušenim paradajzom. Na slaboj vatri dinstajte sve vrijeme poklopljeno. Kada je meso skuhano ubacite papriku u prahu i dobro promješajte.
Ako niste uspjeli da sačuvate njihovu sopstvenu tečnost, vi dolivajte po malo vode dok se sve to kuha.
Meni se jako dopao ukus jer se kupus nije raskuhao. Za mene je ovo bio izvrstan ručak. Ako bi upotrijebili bijelo meso, mogla bi da vam bude i večera.

Recept za ovo jelo i mnoga druga mozete procitati i na Magazin Za Sretnu Zenu gde sam njihov saradnik

Нема коментара:

Постави коментар