8. 9. 2014.

ROLNICE SA KUPUSOM



Vrlo lako i jednostavno za one koje razvijaju pitu. Ja ne umem da razvijam ali sam zamesila kao za pitu i onda sam razvila na masinu za rezance ali sam ostavila na malo deblje. 

Kupus se isecka na tanke trake i dinsta se sa crnim i belim lukom. Mozete dodati i drske celera isto na kockice iseckane, a moze i malo paprike da se nasecka. Mozete da ubacite sve sto volite od povrca. Posoloti i pobiberiti i uvijati u testo kao sarmice. Moje je malo vece da bi bilo brze gotovo  Ja sam ih pekla u rerni na 180C isto kao sto bi i pitu pekla. Kada dobije lepu zlatnu boju, gotove su, jer je povrce vec izdinstano.




Divan dorucak za promenu

p.s. Mozete da ih spremite i za zamrzivac, pa kada vam treba da ih zavrsite u mikrotalasnoj. U tom slucaju ih pecite na 200C i cim dobiju zlatnu boju izvadite ih i kada se ohlade stavite ih u zamrzivac. Kada zelite da ih doruckujete, uzmite koliko vam treba, uvijte ih lepo u papirni ubrus i stavite u mikrotalasnu na najjacu opciju nekih 2,5 minuta. Isto su savrsene kao da ste ih tog momenta pekli 

Нема коментара:

Постави коментар