14. 9. 2014.

POPS HLEB



Prvi put cu napisati recept na poverenje moje dece. Moje vreme za dorucak je vec davno bilo proslo, a ja sam dobila inspiraciju da pecem hleb u aparat sa kejk pops. Razmisljala sam ako mi za onaj obicni hleb koji zamesim sa brasnom i vodom sa p.z.p. bez ikakvih drugih dodataka, treba nekih 15'-20', verovatno bi to testo bilo idealno za aparat. Nisam pogresila u proceni. Hlebici su kao sto mozete videti na slici ispali savrseni. Cak i da moja deca to nisu potvrdila, ja vec na oko vidim da je sve u najboljem redu i da nema nikakvih mana ni nedostataka. 

- 2 pune supene kasike integralnog brasna
- 20gr putera 
- so
- 1/2 p.z.p.
- voda


Nemam poseban razlog zasto sam bas integralno brasno upotrebila. Trenutno imam u kuci 11 vrsta brasna, ali sam ipak razmisljala da bi mozda trebala da napravim sa nekom vrstom koju svi mogu da nabave. Tako je eto pao red na integralno brasno.

Od ove mere se dobije tacno 12 hlebica. Posto sam ga ja samo mirisala, mogu vam reci da mirisi mnogo bolje nego kad se pece u rernu. Ne znam zasto, ali mirisi intenzivnije. 

U posudicu sam stavila sve sastojke. Puter treba da bude na sobnoj temperaturi. p.z.p. vrlo malo jer je i testa malo. U dve kasike ima 100gr brasna, a 1p.z.p. se stavlja na kolicinu od 500gr brasna, pa vi odredite 1/5 kesice. Ja koristim veliko pakovanje u kutiji od 450gr p.z.p. tako da ja to sve odredim po osecaju.

Vode sam dolivala dok nisam dobila gustu masu moja ne spada sa kasike, a nije ni bistra. aparat sam ukljucila da se skroz ugreje i kasikicom sam ubacivala testo malo vise od koliko je potrebno da napuni poluloptu. Pokazalo se da sam dobro uradila jer su sve loptice punog oblika. zatvorila sam aparat i nisam otvarala prvih 3'. Sve ukupno sam pekla 5' dok mi se nije dopala boja korice. Mada vec posle 3' je korica bila tvrda ali bleda.


U jutro cu peci meni hleb za dorucak, pa cu tacno izmeriti koliko je vode potrebno da dobijem testo odgovarajuce cvrstine. Pokusacu da izmerim i p.z.p. i so.



Нема коментара:

Постави коментар