8. 9. 2014.

PECENA PAPRIKA U HELJDI



- 6 pecenih i zacinjenih paprika
- 100ml belanca
- 50ml maslinovog ulja
- 150ml kiselog mleka
- 150ml vode
- 4 velike kasike heljdinog brasna (200gr)
- 100gr nekog svetlijeg brasna
- 20 maslina iseckanih
- 1 kasicica himalajske soli
- 1 p.z.p.





Ja sam radila u tepsiji dimenzija 20x20cm. Stavljala sam u dva reda papriku. Paprika je ispecena, ociscena i zacinjena kao za salatu. Presekla sam ih na pola i uvaljala u svetlo brasno.

Od ostalih sastojaka, (osim maslina) sam napravila testo dosta gusce nego za palacinke i ostavila malo da odstoji jer brasno od heljde dosta upija vodu. Morala sam da dodam jos malo vode jer se bas bilo zgusnulo.

Tepsiju sam namazala sa uljem i u tankom sloju usula testo. Preko testa sam poredjala papriku koja je uvaljana u svetlije brasno. Preko paprike sam posula naseckane masline, a preko njih polovinu testa, zatim poredjala paprike, zalila sa ostatkom testa i odozgo poredjala drugu polovinu maslina.

Pekla sam u zagrejanoj rerni na 220C/40'




Нема коментара:

Постави коментар