14. 9. 2014.

CVEKLA KOLAC

                                                          


- 1 velika kasika kakao

- 200gr integralnog brasna

- 1 prasak za pecivo

- 2 pipete stevije (ili u prahu da zameni 200gr secera)
- 150gr cvekle
- 3 velike pune kasike kiselog mleka
- 150gr belanca
- 1/2dl ulja od kostoce grozdja
- aroma vanila

Ocistiti cveklu, iseci na kriske, ubaciti u blender zajedno sa kiselim mlekom, belancima i uljem. Kada se cvekla izmiksala, izruciti u posudu sa ostalim sastojcima i mikserom umutiti da se dobije gusta masa koja ne spada lako sa kasike. Mozete od mase da pravite mafine, a moze da izrucite u tepsiju ili neku drugu modlu. Peci na temperaturi od 180C/50'. Nije mnogo slatko, ali ako pospete odozgo steviju u prahu, bice savrseno :)

Ako u receptu izuzmete steviju i kakao, a ubacite soli, dobicete divne hlebice od cvekle.

Posto se po pravilu cvekla, sargarepa i celerov koren ne obradjuju termicki, ja sam napravila izuzetak jer je ovo za moje goste, a mi mozemo van restrikcije ponekad za dorucak ;)

Uglavnom, ja se ovo samo igram, da imam sta da slikam, ali srecom svi rado pojedu, a da ni ne znaju da su jeli po HI :)


                                                        

Нема коментара:

Постави коментар