1. 10. 2015.

SEJTAN PILETINA SA MEKINJAMA



O ovom receptu nema mnogo da se prica ako procitate tekst o sejtanu . Ova verzija obroka mi je najbrza i najjednostavnija, a zaista je i veoma ukusno. Tesko da bi neko mogao pogoditi da ovo nije spremljeno sa mesom. 

Danasnju dozu ovsenih mekinja sam iskoristila da u njih uvaljam sejtan. Sejtan sam zamesila sa zacinima 

- so, biber
- crni i beli luk u prahu
- 1 kasika seckanog suvog vlasca


Svi ovi zacini su doprineli da sejtan bude ukusniji, a kuvala sam ga u vodi koja je isto bila zacinjena povrcem. Kada se sejtan skuvao ostavila sam ga da se prohladi i isekla sam ga na kockice 3x3x3cm.

Prethodno sam isecene kockice sejtana pomesala sa malo bibera, senfa i koncentrovanog paradajza. Nisam solila jer je sejtan bio dovoljno posoljen. Tako pomesane kockice sa zacinom sam uvaljala u 2 pune kasike ovsenih mekinja. Peklo se u zagrejanu rernu na najjace. Kada je dobilo boju pecenog pohovanog tada je bilo gotovo.

Zbog zacina je imalo ukus pohovanog belog mesa. Ako ste na proteinski dan, fino je sa mlecnim, a ako ste na proteinskopovrcni dan onda imate daleko siri izbor. 

Moja sugestija je da je najlepse sa koncentrovanim paradajzom koji je zacinjen kao za kecap.



1 коментар: